top of page

Schiphol Valet Parking: meest gastvriendelijke service Schiphol


D&B The Mobility Group wint Guest Friendliness Award 2012

D&B The Mobility Group wint de Guest Friendliness Award 2012 op het jaarlijkse Schiphol Consumer Awards evenement voor de service Schiphol Valet Parking.

De Guest Friendliness Award wordt jaarlijks uitgereikt aan de dienstverlener met de meest in het oog springende service bij de gasten op het gebied van gastvrijheid. D&B The Mobility Group verzorgt sinds 1 september 2011 Schiphol Valet Parking op Amsterdam Airport Schiphol.

Schiphol Valet Parking maakt het voor de gasten van Schiphol mogelijk om de eigen auto direct vóór de vertrekhal af te geven bij vertrek naar het buitenland. Wanneer de reiziger terugkeert, staat de auto netjes gewassen klaar en kan de reiziger direct door naar huis of werk. Schiphol Valet Parking bevindt zich als dienst in het verlengde van serviceprogramma’s als het Privium lidmaatschap en de Business Lounge.

De Schiphol Valet Parking is qua service en kwaliteitsbeleving één van de topproducten in de Schiphol Parkeerportfolio waar met name de zakelijke reiziger gebruik van maakt. Schiphol Valet Parking staat voor een zeer klantvriendelijke en hoogwaardige dienstverlening aan haar klanten en bestaat al ruim 20 jaar. Jaarlijks worden er tussen de 35.000 en 45.000 auto’s geparkeerd door de Valet Parkers van D&B The Mobility Group.

Bekijk hier op Schiphol TV een compilatie van de uitreiking van de Schiphol Consumers Awards 2012:

Over D&B The Mobility Group:

D&B The Mobility Group is gevestigd in Amsterdam. Als aanbieder van mobiliteitsdiensten verzorgt D&B onder andere chauffeursdiensten in de vorm van een studentchauffeur / privé chauffeur, valet parking service en parkeerbegeleiding.

Comments


Zoeken op tags

Cases

Volg ons

  • D&B The Mobility Group LinkedIn
  • D&B The Mobility Group Facebook
  • D&B The Mobility Group Instagram
bottom of page